Kupac je dužan pri isporuci pregledati stanje pošiljke (paketa) na uobičajeni način, te ima pravo odbiti preuzimanje nepotpune ili oštećene pošiljke.
Naknadne prigovore radi vidljivih nedostataka na proizvodu ili manje isporučene količine, kupac mora odmah, a najkasnije u roku sedam (7) dana od dana preuzimanja pošiljke, prijaviti prodavatelju. Ukoliko se radi o proizvodu za koji je proizvođač/prodavatelj izdao jamstveni list kupac ostvaruje prava prema uvjetima iz jamstvenog lista.
Prigovori i reklamacije koji se ne odnose na proizvode s garancijom, moraju sadržavati kratki opis oštećenja i broj narudžbe, odnosno računa. Prodavatelj će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismenim putem na e-mail:webshop@unikomerc-servis.hr ili na adresu Unikomerc-servis d.o.o., Zagrebačka 115, 10410 Velika Gorica. U slučaju nemogućnosti zamjene proizvoda i isporuke druge robe, prodavatelj će nadoknaditi kupcu njegove poštanske troškove povrata robe. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima i dokumentima.
U svim ostalim slučajevima materijalnog nedostatka na proizvodu, primjenjuju se zakonske odredbe o odgovornosti za materijalne nedostatke stvari.